Plus Magazine

Print

Media kit

Redactionele formule

Een 50-plusser wil zijn kostbare leven volop beleven. Er komen nieuwe levensfases aan, er is ontzettend veel te ontdekken, en al die momenten leiden tot verschillende vragen. Plus Magazine is expert en klankbord bij al die belangrijke momenten. Plus Magazine zorgt voor tips, tools en inspiratie. Voor duiding, diepgang en referenties vanuit de redactie en Plus-community. Zodat alle 50-plussers goed voorzien en voorbereid, bewuster en zelfzeker hun toekomst kunnen vastpakken. En zo hun koffer vol levenservaring verder aanvullen.

Plus Magazine heeft 5 belangrijke inhoudelijke pijlers:

  • Gezondheid

  • Recht & Geld

  • Cultuur & tourisme

  • Maatschappij

  • Lifestyle

Het objectief van het blad is om als expert een antwoord te bieden op alle vragen die 50-plussers zich stellen. Daarbij staan getuigenissen en oplossingen centraal, met als bedoeling het leven makkelijker te maken door een simpele en concrete uitleg te bieden, door optimistisch te zijn en elke maand opnieuw leesplezier te bieden.

Meer info? Lees deze fiche.

Lezerspubliek: 

De lezers van Plus Magazine maken vooral deel uit van de hogere sociale groepen, en in veel gevallen wordt het blad door het hele gezin gelezen omwille van zijn sterke en praktische inhoud. Het zijn actieve, leergierige en nieuwsgierige mensen die open staan voor de wereld en die volop mee zijn met de evoluties in de samenleving. Er zijn alsmaar meer 50-plussers, een erg interessante doelgroep

Kerncijfers

  • Taal: Nederlands en Frans
  • Periodiciteit: Maandelijks
  • Oprichtingsjaar: 2003

  • Hoofdredacteur: Anne Vanderdonckt

  • LLP: 465.962

  • Oplage: 132.201 exemplaren (Cim Brand Report 2020)

Specials

Technische info