Z-Customer First: klantgerichtheid is de strategie van de toekomst

24 mei 2017

In tijden van digitale disruptie staan bedrijven voor heel wat uitdagingen. Maar meer dan ooit laten nieuwe technologieën toe om het verschil te maken door expliciet in te zetten op klantgerichtheid. De klant centraal stellen en inspelen op zijn of haar noden en verwachtingen, wordt dan ook gezien als de strategie van de toekomst.

De nieuwe reeks Z-Customer First op Kanaal Z en Canal Z focust op de trends van customer centricity en customer intimacy. Men laat experts aan het woord over hoe bedrijven zo’n strategie kunnen opzetten, op welke klanten ze moeten mikken, hoe die aanpak door de hele organisatie kan worden uitgedragen en wat dat uiteindelijk oplevert.

Daarnaast brengt Kanaal Z 10 weken lang voorbeelden van hoe nieuwe technologie en digitalisering bedrijven helpt om hun dienstverlening aan te passen en de klant centraal te stellen. Het inzetten van drones, apps, videotechnologie en online tools zorgt ervoor dat de klant meer betrokken wordt bij de dienstverlening, zelf aan het stuur kan staan en bovenal een veel betere en vaak gepersonaliseerde service krijgt.

Deze nieuwe reeks Z-Customer First komt tot stand met de gewaardeerde medewerking van AXA Belgium.

Het programma kan ook online bekeken worden via www.kanaalz.be en www.canalz.be

Kanaal Z en Canal Z, brengen als enige business zenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel het meest gespecialiseerde en gevarieerde aanbod over business, economie en geld.  Kanaal Z en Canal Z bereiken dagelijks tot 488.000 kijkers en op weekbasis 2.100.000 kijkers (bron CIM/RTVM/Arianna), en zijn hiermee samen de grootste digitale themazenders van het land.

Contact Xavier Bouckaert
CEO

Alex Coene
Netmanager Kanaal Z

Tel +32 51 26 63 23 +32 2 467 57 17
E-mail xavier.bouckaert@roularta.be alex.coene@roularta.be