Z-Advertising, een inspirerende kijk op adverteren

10 oktober 2016

Vanaf maandag 10 oktober brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks inspirerend actualiteitenprogramma over gekende merken, communicatie, media en marketing, en dat onder de naam Z-Advertising.

Tien afleveringen lang komen praktische cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, Bpost, Alpro,Telenet, Media Markt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. We hebben het over bv. geslaagde reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het “bouwen” van merken, return on communication investment en agency relations. In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe.

Een niet te missen wekelijkse rendez-vous dus voor communicatiemanagers, marketeers, creatieve bureaus, media-agencies, media-regies, consultants in communicatie en marketing, producenten, logistieke partners en andere mediaspelers.

Deze nieuwe reeks komt tot stand in samenwerking met UBA, de Unie van Belgische Adverteerders, en met de steun van partner Bisnode.

Z-Advertising, vanaf 10 oktober elke maandag op Kanaal Z en Canal Z.

Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be

Kanaal Z en Canal Z, brengen als enige business zenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel het meest gespecialiseerde en gevarieerde aanbod over business, economie en geld. Kanaal Z en Canal Z bereiken dagelijks gemiddeld 488.000 kijkers en op weekbasis 2.100.000 kijkers (bron CIM audimetrie), en zijn hiermee samen de grootste digitale zenders van het land

Contact Xavier Bouckaert
CEO
Alex Coene
Netmanager Kanaal Z
Tel +32 51 26 63 23 +32 2 467 57 17
E-mail xavier.bouckaert@roularta.be alex.coene@roularta.be