Yellowbrick gaat van start in Gent en breekt door in België

01 juni 2017

Vanaf 1 juni zullen autobestuurders in Gent hun parkeertijd gemakkelijk en voordelig kunnen starten en stoppen aan de hand van de app Yellowbrick op alle betalende parkeerplaatsen op straat.

Naar de parkeerautomaat lopen, kleingeld zoeken en parkeertijd op voorhand moeten bepalen behoort voortaan tot het verleden.

Hoe werkt het?

Na een korte inschrijving op www.yellowbrick.be is de gebruiker klaar om zijn parkeergeld te betalen met Yellowbrick. De gebruiker betaalt later en zit niet vast aan een abonnement: niet gebruiken is niet betalen. De parkeerwachter voert de nummerplaat in zijn handcomputer en merkt dat er een lopende transactie is met Yellowbrick.

Waarom Yellowbrick?

Tijdsbesparing door niet meer naar de parkeerautomaat te moeten lopen

Parkeerboetes voorkomen

Betalen voor de effectieve parkeertijd

Alle geparkeerde wagens onder éénzelfde factuur (fleet rekening voor bedrijven)

Achteraf betalen

Voor de introductie van Yellowbrick in Gent kunnen bestuurders genieten van promotionele acties (nl. gratis inschrijving). Voor meer informatie: http://www.yellowbrick.be/bricken-in-gent

Over Yellowbrick

Yellowbrick is sinds meer dan 10 jaar aanwezig op de Nederlandse markt. Bricken is er al mogelijk op meer dan 160 locaties!

In 2013 werd Yellowbrick België, waarvan Roularta Media Group 35% van de aandelen bezit, geïntroduceerd op de Belgische markt. Gent zal de 15de stad zijn waar bricken mogelijk is.

Meer en meer smart cities kiezen voor toepassingen zoals Yellowbrick en in de loop van het jaar zullen er nog andere steden voor Yellowbrick kiezen.

Contact Dimitrie Van Doorne
Commercial Manager Yellowbrick