Tom Dingenen Best Dressed Man 2021

06 oktober 2021

Tom Dingenen Best Dressed Man 2021

Acteur-ondernemer Tom Dingenen wint de award DS Best Dressed Man 2021, de achtste  editie van het referendum dat het lifestylemagazine Trends Style jaarlijks organiseert.

Tom Dingenen is oprichter en ceo van het bedrijf A.Y.S., dat in de Antwerpse haven de inspecties van brandstoffen aan boord van zeeschepen verzorgt. Daarnaast bouwt hij een succesvolle carrière als acteur uit. Vorig jaar vertolkte hij de hoofdrol in de tv-serie ‘Dertigers’.

Als Best Dressed Man in de categorie ‘Vips’ volgt Tom Dingenen een andere acteur, Yemi Oduwale, op. Eerder wonnen hockeybalspeler Simon Gougnard (2019), hoedenontwerper Elvis Pompilio, soulzanger en DJ Nathan (2017), acteur Koen De Bouw (2016), danser/auteur Ish Ait Hamou (2015) en zanger/presentator/stijlgoeroe Bent Van Looy (2014) de trofee.

In de categorie ‘Business Man’ werd Pieterjan Van Biesen, Head of Marketing en Communication bij Natan, uitgeroepen tot Best Dressed Man 2021. Op de erelijst van de award wordt hij vooraf gegaan door Stefaan D’Dhondt, brand director van Breguet voor de BeNeLux, Nordic en Baltic (2020); Luc Van Mol, oprichter en ceo van de multibrand fashion store ZEB (2019); Dries Boven, oprichter van het onlineplatform Luxury for Men (2018); John Degand van Maison Degand (2017); Michael & Nathan van het modelabel O’Ren (2016); Managing Director van LWS Production Jean-Baptiste Fabbricatore (2015; en Davy Caluwaerts, destijds Managing Director van Mediabureau ZenithOptimedia (2014).
Begin september lanceerde Trends Style de Award DS  Best Dressed Man 2021 met de presentatie van 20 kandidaten, die het magazine onderverdeelde in twee categorieën: ‘Vips’ en ‘Business Man’. Meer dan 2000 lezers van Trends Style brachten hun stem uit.

De Awards DS Best Dressed Men 2021 werden op 6 oktober uitgereikt op een selectief red carpet event in de DS Store in Drogenbos. Ben Herremans, hoofdredacteur van Trends Style: “Met Tom Dingenen en Pieterjan Van Biesen voegt Trends Style twee mooie winnaars toe aan de erelijst van Best Dressed Man. Toen we dit referendum startten, legden we er de nadruk op dat we aan het concept ‘Best Dressed Man’ geen enge betekenis geven. In onze perceptie overstijgt de award de strikte dresscode en bekroont hij veeleer iemands persoonlijkheid. Het verheugt ons om in hun stemgedrag vast te stellen dat de lezers van Trends Style die filosofie volgen.”

De Award Best Dressed Man is een organisatie van Trends Style, het lifestylemagazine dat tien keer per jaar wordt toegevoegd aan het financieel-economische nieuwsmagazine Trends. Trends Style informeert de lezers van Trends op een creatieve, innovatieve en inspirerende manier over “the next big things to do, to wear and to have”.

Ben Herremans Mireille De Braekeleer
Hoofdredacteur