Streekpersoneel pakt uit met jobbeurs in Schiervelde in Roeselare

06 oktober 2016

Streekpersoneel pakt uit met jobbeurs in Schiervelde in Roeselare

PStreekpersoneel pakt dit najaar opnieuw uit met een reeks jobbeurzen. In Roeselare kan je op dinsdag 11 oktober de zoektocht naar jouw droomjob starten. Verschillende werkgevers uit de regio zijn aanwezig met tal van boeiende vacatures.

Heel wat mensen zijn op zoek naar een job dichtbij huis. Werknemers willen hun job goed doen, maar willen ook tijd voor ontspanning en het gezin. De jobbeurzen van Streekpersoneel spelen in op deze trend. In een aangenaam decor maken de sollicitanten kennis met verschillende interessante bedrijven uit de regio, die voor de gelegenheid allemaal aanwezig zijn op 1 locatie: Schiervelde. Sollicitanten maken tijdens de jobbeurs op een informele manier kennis met de potentiële werkgevers. Er wordt gefocust op kwalitatieve gesprekken: niet veel gedoe, maar gewoon een goed gesprek. Je kan er ook terecht voor cv analyse en carrièreadvies en er worden 2 workshops gegeven rond solliciteren.

De jobbeurzen van Streekpersoneel spreken een breed publiek aan: zowel hoge als lage profielen zijn welkom; zowel starters als meer ervaren profielen; zowel latent als actief werkzoekenden.

Volgende bedrijven hebben alvast hun aanwezigheid bevestigd: Ladbrokes, TT design, Federale Politie, Sadef, Ventura, Vivaldis interim, Go4jobs, Actief interim, Konvert, Alpro, JongeRaven, Streekpersoneel, Roularta Media Group, Start People, Synergie Jobs, AZ Delta, Dovy Keukens, Randstad, Mulder Natural foods, Milcobel, Westvlees, Zoutman en CCV Belgium.

De jobbeurs vindt plaats op dinsdag 11 oktober in Schiervelde in Roeselare. Je kan er terecht van 14u tot 19u. Evenementenhal Schiervelde is gemakkelijk bereikbaar met de auto en openbaar vervoer. Parkeren kan op de gratis parking van de evenementenhal. Inschrijven is verplicht, de toegang is gratis. Wie zich inschrijft, kan een Bongo bon Citytrip Deluxe winnen!

Info: jobbeurzen.streekpersoneel.be