Roularta komt met Auto Special full targeted

05 november 2020

Roularta komt met Auto Special full targeted

Dit jaar gaat het Brussels Autosalon niet door. Op 13 januari 2021 brengt Roularta een Auto Special met alle nieuwigheden, lanceringen,… waarmee bezoekers en geïnteresseerden normaal via het salon kennis maken. De special zoomt ook dieper in op elektrisch rijden en brengt achtergrondreportages en relevant nieuws over mobiliteit.
 
De special verschijnt onder het label Knack en wordt een erg kwalitatieve editie van minstens 68 pagina’s, gedrukt op groot formaat. Een bewaarnummer, dus. Uniek is de distributie van de Auto Special. Op basis van de lezersdata van Roularta, gaat dit magazine naar abonnees met een sterke interesse voor auto’s en de hoger opgeleide abonnees van Knack, Le Vif, Trends, Tendances, Sport/Voetbal, Sport/Foot en Plusmagazine N/F met een focus op mannen. Hiermee gaat Roularta verder op het innovatieve pad van datagestuurde personalisatie.

De special wordt gedrukt op 165.000 ex. N/F met een bereik van 800.000 lezers N/F. De Auto Special is ook digitaal te lezen op de app van de betrokken magazines. Dat zorgt voor een extra oplage die het totaal richting 200.000 exemplaren stuurt. Adverteerders kunnen kiezen uit verschillende aantrekkelijke pakketten voor print en/of digital.

Contact Joachim De Geyter
Media Expert Automotive & Transport
E-mail joachim.de.geyter@roularta.be