Roularta Custom Media realiseert magazine ‘Kortrijk verrast’

19 mei 2016

In opdracht van Westtoer, vzw Citymarketing & Toerisme Kortrijk en Toerisme Leiestreek realiseerde Roularta Custom Media het magazine ‘Kortrijk verrast’. Het magazine wil lezers inspireren om Kortrijk te ontdekken tijdens een citytrip en werd daarom verstuurd naar alle abonnees van Knack in Vlaanderen, met uitzondering van de provincie West-Vlaanderen. Het magazine is ook gratis te verkrijgen bij Toerisme Kortrijk. De lezer ontdekt doorheen het magazine een verrassend vernieuwende stad.

Aan de hand van vier unieke stadswandelingen neemt het magazine de lezer mee doorheen het vernieuwde Kortrijk: directeur van uitgeverij Kannibaal, Gautier Platteau, laat de lezer enkele architecturale parels ontdekken, Dave Martijn van de rockband Goose neemt de lezer mee op culinaire ontdekkingstocht, tattooartieste Cindy Frey loopt langs bij haar favoriete shoppingadresjes en columnist Jean-Paul Mulders keert vol nostalgie terug naar zijn geboortestad.

Verder biedt het fraai vormgegeven magazine enkele schitterende logeertips, geeft het een overzicht van de festiviteiten die in 2016 op stapel staan in Kortrijk en verder steekt er een handig stadsplan binnenin.

De unieke cover is van de hand van illustratrice Isabelle Geeraerts en weerspiegelt de bekendste trekpleisters van de stad aan de Golden River.

Het magazine ‘Kortrijk verrast’ telt 28 pagina’s en wordt verspreid op een oplage van 70.000 exemplaren.

Roularta Custom Media is een divisie van Roularta Media Group en staat in voor de realisatie van opdrachtpublicaties (print en digitaal) en is de specialist inzake contentmarketing.

Roularta Custom Media biedt een totaalaanpak aan (redactie, fotografie, video, opmaak en druk) met de klemtoon op een duurzame klantenrelatie en kwaliteitsvolle content. Enkele tevreden klanten zijn onder meer BMW, Galeria Inno, Standaard Boekhandel, Dewaele | vastgoed & advies, Veritas , Stichting tegen kanker …
Meer info: www.roulartacustommedia.be