Roularta en Brainstorming lanceren “The Style Fair”

16 november 2016

Roularta Media Group en het Brusselse communicatiebedrijf Brainstorming bundelen hun ervaring en organiseren samen de exclusieve luxebeurs “The Style Fair”. De eerste editie zal plaatsvinden op 24, 25 en 26 november 2017 op de prestigieuze site van Tour & Taxis in Brussel.

“The Style Fair” belooft een uniek en toonaangevend evenement in de luxesector te worden. Bezoekers zullen er drie dagen lang ondergedompeld worden in verwennerij in de ruimste zin van het woord. Mode, juwelen, horloges, beauty, auto’s, reizen, wonen, hedendaagse kunst en antiek: The Style Fair brengt het allemaal samen onder één dak, in een aangepaste, stijlvolle setting. Een uitzonderlijke gelegenheid dus om kennis te maken met uiteenlopende werelden waarin technologie, design, klantenservice en talent het verschil maken en luxe synoniem is met ongeëvenaarde kwaliteit, verfijning en elegantie.

Meer dan vijftig topmerken uit binnen- en buitenland zullen op de prestigieuze beurs hun collecties voorstellen. Bezoekers kunnen er niet alleen hun nieuwigheden en de jongste ontwikkelingen in de luxesector ontdekken, maar ook kennismaken met de persoonlijkheden en ontwerpers achter de merken en hun vakmanschap. De vernieuwende open indeling van de ruimte bevordert een persoonlijke beleving en verrijkende ontmoetingen. Dankzij de grensoverschrijdende aanpak en de aanwezigheid van trendsetters en decisionmakers wordt “The Style Fair” een niet te missen evenement in het teken van dialoog, ondernemerschap en verrassende ontdekkingen.

Met dit nieuwe initiatief breidt Roularta Media Group zijn 360°-strategie verder uit. De groep is een toonaangevende speler in de lifestylemedia via onder andere de magazines Knack Weekend en Le Vif Weekend, Trends Style, Nest en de websites knackweekend.be en levifweekend.be.

Daarnaast organiseert Roularta Media Group gerenommeerde evenementen als de Trends Manager van het Jaar, de Trends CFO van het Jaar, de Best Dressed Man, de DataNews Awards, de Trends Gazellen, de Trends Summer University, de beurzen Ondernemen/Entreprendre en de Open Bedrijvendag. “The Style Fair” vult deze portefeuille perfect aan en verstevigt het marktleiderschap van Roularta in de lifestyle community.

Het communicatiebureau Brainstorming werd opgericht door François La Haye in 1999 en heeft een unieke en gedegen kennis van de luxesector dankzij historische klanten als Cartier, IWC, Piaget en Baume et Mercier. Sinds kort behoren ook Laurent-Perrier, Kartell en Jean-Michel Loriers tot deze portfolio, waardoor Brainstorming zijn activiteiten in het topsegment verder uitbreidt. Brainstorming verzorgt maatwerk in de communicatiewereld, met inbegrip van persrelaties, merkadvies en het opzetten van rechtstreekse samenwerkingen tussen de klanten en contacten van het agentschap.

Contact Fabienne Willaert
Uitgever Lifestyle
Roularta Media Group
Mireille De Braekeleer
Account Director Lifestyle
Roularta Media
François La Haye
Zaakvoerder
Brainstorming
Tel +32 2 702 45 80 +32 2 467 56 53 +32 475 75 01 57
E-mail fabienne.willaert@roularta.be mireille.de.braekeleer@roularta.be francois.lahaye@brain-storming.be