Primeur: Virtuele influencer Sassy Soeki maakt live debuut op lancering Zeeman diamant in Amsterdam
Primeur: Virtuele influencer Sassy Soeki maakt live debuut op lancering Zeeman diamant in Amsterdam
In een baanbrekende samenwerking tussen Roularta Media Group en Zeeman, maakte virtuele content creator Sassy Soeki haar real life debuut tijdens de lancering van de Zeeman labgrown diamant in Amsterdam. Deze unieke diamant, gemaakt op de unieke eenvoudige Zeeman-manier kost slechts €29,99 met hanger. Hij staat symbool voor toegankelijke luxe en is ontworpen om voor iedereen beschikbaar te zijn.
De aanwezigheid van Sassy Soeki zorgde voor een dubbele primeur: niet alleen is dit de eerste keer dat een virtuele influencer een rol speelt in een merkactivatie van Zeeman, het is ook de eerste keer dat Sassy Soeki live van op een evenement content creëerde. Daarmee tonen Roularta Advertising en Roularta Brand Studio hun innovatieve kracht in native advertising en digitale storytelling.
Eva Van Driessche, Creative Director bij Roularta Brand Studio:
"Met Sassy Soeki brengen we een nieuwe dimensie in contentcreatie en merkbeleving. Deze samenwerking bewijst hoe technologie en creativiteit samenkomen om merken op een verrassende manier te verbinden met hun publiek."
De content van Sassy Soeki verscheen zowel op haar eigen sociale mediakanalen, waaronder Instagram en TikTok, als op die van mediamerk Flair, waar ze deel uitmaakt van de redactie.
Voor meer informatie of beeldmateriaal kan u contact opnemen met:
Eva Van Driessche, Creative Director Roularta, via 0477 88 10 33
OVER ROULARTA MEDIA GROUP
Roularta Media Group (RMG) is een beursgenoteerde multimediagroep met bijna 1.200 medewerkers en een totale omzet van 320 miljoen euro. In België is RMG marktleider op het vlak van magazines in het Nederlands en in het Frans en marktleider op het vlak van lokale media met o.a. De Zondag. In Nederland heeft RMG de op één na grootste portfolio van magazinemerken. RMG heeft een hypermoderne offsetdrukkerij, Roularta Printing, die alle grote mediabedrijven bedient in de Benelux en de omringende landen. RMG bezit krachtige digitale tools, zoals de app ‘Mijn Magazines’, met een digitale kiosk, een 24/24 website met input van alle redacties en abonnementen toegankelijk voor de hele familie. Met het duurzaamheidsprogramma Roularta Cares is RMG een trendsetter op het vlak van duurzaamheid in de mediasector.
OVER ROULARTA ADVERTISING
Roularta Advertising is de nationale advertentieregie van Roularta Media Group (RMG). Als marktleider in magazinemerken biedt het bedrijf nationale advertentie-oplossingen in zowel print als online, gericht op specifieke doelgroepen. De mediamerken van RMG bereiken een recordaantal lezers, wat onderstreept wordt door de meest recente CIM-cijfers.
CONTACT
Eva Van Driessche
Creative Director Roularta
0477 88 10 33