Libelle & De Zondag crème de la crème 2025: de winnaar is bekend!

30 juni 2025

Libelle & De Zondag crème de la crème 2025: de winnaar is bekend!

Waar in Vlaanderen en Brussel smul je van de allerlekkerste, smeuïgste … kortom: beste ijsjes? 

Dat wilden Libelle en De Zondag graag van hun lezers weten! En die lieve lezers zijn experten wat betreft het stillen van een ijshongertje, zo blijkt. 

Na een eerste ronde werden er 60 ijssalons, 10 per Vlaamse provincie en 10 in Brussel, genomineerd die in aanmerking kwamen om de titel van Libelle & De Zondag Crème de la Crème 2025 in de wacht te slepen.

Winnaar 2025

Na de stemronde (die meer dan 17.000 stemmen telde) was het duidelijk: de winnaar is IJSSLOEBERKE in Tielen. Op zaterdag 28 juni 2025 maakten Libelle & De Zondag de overwinning ter plaatse bekend.

OVER LIBELLE
Libelle is het grootste betalende magazine in België en telt wekelijks meer dan 850.000 lezers¹ in Vlaanderen. De Franstalige tegenhanger, Femmes d’Aujourd’hui, haalt een weekbereik van 483.000 lezers¹. Samen bereiken de twee magazines meer dan 1.330.000 lezers¹ als nationale marktleider. Naast het magazine vormen ook de specials Libelle Lekker en Libelle Nest, de website, de evenementen, de online communities, enz. een bron van inspiratie voor de Libelle-vrouw.

OVER DE ZONDAG
De Zondag is het grootste gratis weekblad van het land en wordt uitgegeven door Roularta Local Media, onderdeel van Roularta Media Group. Wekelijks informeert en inspireert De Zondag meer dan 1,3 miljoen lezers in Vlaanderen en Brussel op een uniek moment: bij een lekker en uitgebreid ontbijt op zondagochtend.

OVER ROULARTA MEDIA GROUP
Roularta Media Group (RMG) is een beursgenoteerde multimediagroep met bijna 1.200 medewerkers en een totale omzet van 320 miljoen euro. In België is RMG marktleider op het vlak van magazines in het Nederlands en in het Frans en marktleider op het vlak van lokale media met o.a. De Zondag. In Nederland heeft RMG de op één na grootste portfolio van magazinemerken. RMG heeft een hypermoderne offsetdrukkerij, Roularta Printing, die alle grote mediabedrijven bedient in de Benelux en de omringende landen. RMG bezit krachtige digitale tools, zoals de app ‘Mijn Magazines’, met een digitale kiosk, een 24/24 website met input van alle redacties en abonnementen toegankelijk voor de hele familie. Met het duurzaamheidsprogramma Roularta Cares is RMG een trendsetter op het vlak van duurzaamheid in de mediasector. 

Roularta Media Group betreedt met de 8ste plaats - als één van de sterkste stijgers - de top 10 van de meest aantrekkelijke werkgevers in België volgens de recentste Employer Brand Research (2024) uitgevoerd door Randstad.

CONTACT

Karen Hellemans, hoofdredacteur & uitgever Libelle
karen.hellemans@roularta.be
+32 (0)4 78 58 49 83

Bart Casteleyn, hoofdredacteur De Zondag & KW
bart.casteleyn@roularta.be

Voor meer informatie:
Charlotte Verstraeten, product manager
charlotte.verstraeten@roularta.be
+32 (0)4 79 95 54 11