KW vernieuwt! Altijd trots op West-Vlaanderen.

28 februari 2017

KW Krant van West-Vlaanderen lanceert deze week een nieuw magazine.

Altijd trots op West-Vlaanderen, het is de rode draad doorheen een fonkelnieuw magazine dat vanaf 3 maart elke vrijdag bij KW (Krant van West-Vlaanderen) zit.

De naam? KW Weekend!

64 pagina's boordevol praktische rubrieken, leuke tips, verrassende weetjes, knappe fotografie, intrigerende reportages en spraakmakende interviews over het goede West-Vlaamse leven.

Dit nieuwe KW Weekend komt in de plaats van de vroegere provinciale krant, waarvan de beste reportages en interviews nu worden opgenomen in de lokale krant.

De missie van KW wordt op die manier nog scherper en duidelijker :  wat goed is voor West-Vlaanderen, is goed voor KW! KW wil West-Vlaanderen groter maken en geen twijfel laten bestaan : vrijdag is niet langer visdag maar zoveel meer KW-dag.

KW is het toonaangevende nieuwsmedium in West-Vlaanderen dat wekelijks in een oplage van 85.000 exemplaren door 377.000 lezers (CIM gecontroleerd) wordt gelezen. Elke stad en streek heeft zijn eigen KW - 11 lokale kranten in totaal - met nu daarbovenop het nieuwe magazine  KW Weekend. Al deze West-Vlaamse informatie valt uiteraard ook online te consulteren op kw.be, wekelijks goed voor 200.000 unieke bezoekers en 780.000 pageviews.

Contact Stefaan Vermeersch
Directeur Krant van West-Vlaanderen