Flair x LolaLiza lanceren eigen Belgische bruidscollectie

10 maart 2022

Flair x LolaLiza lanceren eigen Belgische bruidscollectie

Het magazine Flair en het Belgische modelabel Lolaliza ontwierpen een eigen bruidscollectie, die bestaat uit zes trouwoutfits en zes outfits voor bruidsmeisjes. De collectie wordt gelanceerd samen met de speciale trouweditie van Flair op 15 maart, waarin de outfits de centrale rol spelen in een fashion editorial. Er werd bewust geopteerd om de collectie volledig in Europa te produceren, een duurzame keuze die voor zowel Flair als LolaLiza erg belangrijk is.

Jonge mensen hebben weer meer zin om te trouwen. Hoe populair wedding content is, bewijst de onlinerubriek ‘Wedding Wednesdays’, die al drie jaar lang wekelijks op Flair.be verschijnt en waar lezers enthousiast foto’s, tips en verhalen over hun trouwfeest delen. Ook de trouwspecial die Flair ieder voorjaar in print uitbrengt, krijgt steevast positieve reacties.
 
De voorbije jaren was een trouwfeest niet vanzelfsprekend door covid, maar daardoor gingen mensen niet minder dromen. Integendeel: in 2022 is er weer veel mogelijk, en vele koppels zetten hun grote feest dit jaar eindelijk op de agenda. Daarom vond Flair dit het perfecte jaar om ook een droom te realiseren: een eigen trouwcollectie!
 
Hoofdredacteur van Flair Eva Van Driessche: ‘Flair wil laten zien dat je ook voor een kleiner budget een fantastische Pinterestbruiloft kan organiseren. Een budgetvriendelijke, Belgische jurk, daar zeg je toch volmondig “ja” tegen?’
 
Belgische retailer LolaLiza brengt ieder seizoen opnieuw ‘a dress for every occasion’ uit. Deze zomer voegt het modemerk daar in samenwerking met Flair ook een collectie voor bruiden en bruidsmeisjes aan toe.

Marketingmanager van LolaLiza, Annelien Alaerts: ‘LolaLiza wil er zijn voor elke vrouw op elk moment van haar leven. We speelden al langer met het idee om een bruidslijn te voorzien. Het magazine Flair, een inspirerende bron van empowering female content, was voor ons de perfecte match om die droom te realiseren en om volmondig “I do” te zeggen! We zijn dan ook erg trots om samen met Flair als eerste Belgische retailer een betaalbare bruidscollectie op de markt te brengen.’

 
Cindy Gakens, buying manager van LolaLiza: ‘De bruidscollectie bestaat uit zes verschillende looks voor verschillende settings en stijlen. De jurken gaan van klassiek romantisch over ontspannen boho tot modern kort. Het populaire broekpak en het on-trend kostuum vervolledigen de collectie. Zo vindt ieder type bruid iets naar haar zin. Ook de bruidsmeisjes (of gasten) kunnen bij ons terecht voor een jurk, jumpsuit of pak. Daarvoor gebruiken we de tinten pastelblauw, mandarine en lila. Dankzij foil-effecten, plissé en shiny satijn ogen de stoffen rijkelijk, maar het prijskaartje blijft schappelijk: vanaf 70 euro  nooit boven 150 euro. De stukken zijn verkrijgbaar van maat 34 tot en met maat 48 in ongeveer 20 verkooppunten van LolaLiza en online.’

Beelden van de collectie en modeshoot:

https://www.dropbox.com/sh/qa6zh97pxghpzi6/AAARWr7dZ0V_b4pXZfEg_RPea?dl=0

Meer informatie:

Eva Van Driessche, hoofdredacteur Flair: eva.vandriessche@flair.be, 0477/88 10 33
Cindy Gakens, buying manager LolaLiza: 0475/616063 

Verkoopsinformatie:

Over Flair

Flair is de mentor voor jonge vrouwen op zoek naar hun eigen identiteit en kaart, zonder een blad voor de mond te nemen, álle actuele thema’s aan die vrouwen van vandaag boeien. Flair magazine is er elke week met verrassende tips rond de nieuwste mode, hippe make-up, de meest trendy hotspots en haalbare snel klaar-recepten, opgeleukt met persoonlijke getuigenissen en make-overs van lezeressen. Het magazine zorgt geregeld voor leuke verrassingen zoals weekendjes weg, restaurants aan superlage prijzen en leuke goodies. Het magazine heeft een oplage van 25.572 (CIM Brand Report 2020). Met een sterke online community staat interactiviteit centraal in de Flair-beleving: zo’n 7 miljoen page views per maand voor de website, meer dan 350.000 followers nationaal op Facebook, 125.000 followers op Instagram en meer dan 21.000 op Twitter. (CIM Internet 2019)

 

Eva Van Driessche Cindy Gakens
Hoofdredacteur Flair
eva.vandriessche@flair.be
Buying manager LolaLiza