De Trends Gazellen Ambassadeurs 2022 voor Brussel zijn Zensor, Obelis en EnergyVision

09 maart 2022

Zensor bij de kleine, Obelis bij de middelgrote en EnergyVision bij de grote bedrijven zijn de Trends Gazellen Ambassadeurs 2022 voor Brussel. De officiële uitreiking vindt plaats op woensdag 9 maart 2022.

Trends en Trends-Tendances organiseren dit jaar voor de 21e keer de uitreiking van de Trends Gazellen. Deze snelgroeiende bedrijven ('Gazellen') zijn sterk en competitief en hebben een positieve invloed op het ondernemersklimaat in hun regio.

De Trends Gazellen worden eerst per provincie gelauwerd. Uit de provinciale laureaten worden nadien de nationale Trends Gazellen geselecteerd. Er worden bedrijven in drie verschillende categorieën gehuldigd: kleine, middelgrote en grote bedrijven.

De interviews met de Trends Gazellen Ambassadeurs kan u hier lezen en de volledige lijst voor de Trends Gazellen Brussel vindt u hier. Gelieve evenwel het embargo te respecteren.

Voor bijkomende informatie :

Over Trends (Trends-Tendances)

Trends (Trends-Tendances) is al meer dan drie decennia lang het leidende financieel-economische nieuwsmagazine in België. Het lezerspubliek bestaat voornamelijk uit kaderleden, bedrijfsleiders, ondernemers en personen die een vrij beroep uitvoeren. Met spraakmakende, objectieve en relevante analyses over de economische actualiteit helpt Trends hen opportuniteiten te vinden om hun carrière of bedrijf maximaal uit te bouwen. Trends bewijst dat verslaggeving over economie en financiën absoluut niet saai hoeft te zijn en dat economie het dagelijkse leven van elke Belg beïnvloedt. Door de brede waaier aan onderwerpen vindt elke lezer wekelijks de noodzakelijke informatie om de juiste financiële beslissingen te nemen in zijn professionele of privé leven.

Kerncijfers

• Taal: Trends: Nederlands / Trends-Tendances: Frans
  • Periodiciteit: Wekelijks
  • Dag van verschijning: donderdag