De genomineerden voor de eerste Trends Sales & Marketing Awards 2019 zijn bekend

19 september 2019

De magazines Trends en Trends-Tendances stellen u de eerste editie van de Trends Sales & Marketing Awards voor.
Een nieuw initiatief, een nieuw concept gegroeid vanuit de overtuiging dat sales- en marketingprofessionals meer dan ooit onafscheidbare bondgenoten geworden zijn om de winsten van hun bedrijven en organisaties te genereren en te vrijwaren.

Op woensdag 6 november, zullen Trends en Trends-Tendances een award uitreiken aan de "commercial leaders" die een vernieuwend sales- of marketingtraject hebben opgezet in hun organisaties met duidelijke aandacht voor innovatie en disruptie.
 
De Trends Sales & Marketing Awards (TSMA 2019) worden per taal uitgereikt in zowel de Business-to-Business sector als de Business-to-Consumer sector.  

Aan Nederlandstalige kant heeft de B2B jury volgende 3 kandidaten geselecteerd:

Tim Claes (Realdolmen – Chief Commercial Officer)

Katrien Van Hecke (Grandeco Wallfashion Group – Marketing Manager)

Stijn Vander Plaetse (Telenet - Vice President Business Sales & Channel Marketing)

Ook aan de Nederlandstalige kant heeft de B2C jury volgende 3 kandidaten geselecteerd:

Bénédicte Lobelle (Nationale Loterij - Marketing Director Players & Markets)

Bart Temmerman (publiq – General Manager)

Bénédicte Van den Driessche (The Cookware Company – Head of E-Commerce)

 

Aan Franstalige kant heeft de B2B jury de kandidatuur geselecteerd van de volgende 3 professionals:

David Favest (Touring - Director Business to Business)

Ronald Gobert (Groupe Gobert – Afgevaardigd Bestuurder)

Arnaud Meulemeester (Dirty Monitor - Business Developper)

Ten slotte ook aan Franstalige kant heeft de B2C jury de 3 volgende kandidaten geselecteerd:

Muriel Bernard (eFarmz – Founder & CEO)

Kim Beyns (NGroup – Chief Operations Officer) 

Cristina Zanchi (Orange -  Chief Consumer Officer)

 
Van 19 september tot en met 13 oktober, kan het brede publiek stemmen op hun favoriete kandidaten via de minisite www.tsma.be
Tijdens diezelfde periode zullen de 3 kandidaten per categorie ook uitgenodigd worden hun kandidatuur mondeling te verdedigen voor de voltallige jury’s. Deze jury’s zullen tenslotte per categorie één winnaar aanduiden, waarbij de publieksvoting voor 30% van de stemmen in rekening zal worden gebracht, de stem van de juryleden voor 70%.

De feestelijke gala-avond met de uitreiking van de 4 eerste Trends Sales & Marketing Awards 2019 vindt plaats op woensdag 6 november in The Event Lounge in Brussel. 

Bij het samenstellen van de twee jury’s, hebben we het accent gelegd op een juist evenwicht tussen professionals uit verschillende expertisedomeinen op vlak van Sales en Marketing aan de ene kant en academici en journalisten aan de andere kant. De juryleden staan garant voor een onafhankelijke en neutrale keuze van de genomineerden en winnaars.

Samenstelling van de B2B jury

Peter Vandekerckhove
voorzitter van de B2B jury
- Peter Vandekerckhove is lid of voorzitter van een aantal raden van bestuur en familieraden en charities in binnen en buitenland. Hij was jaren lid van de top van BNP Paribas  en lid van het directiecomite van BNP Paribas Fortis en voorzitter van MeesPierson. Tot recent was hij voorzitter van de directie en CEO van de bank KBL, waar hij nog lid is van de raad. 

Didier Ongena - Managing Director Microsoft Belux
Rudy Moenaert - Professor of Strategic Marketing at TIAS School for Business and Society
Koen Smalle – President SMA Belgique (Sales Management Association)
Philip Duyck – CEO Gadus
Philiep Dedrijvere - Consultant - Spencer Stuart
Benny Van Calster - Partner Minds & More
Frederic Brébant - Journalist Trends-Tendances
Benny Debruyne - Journalist Trends
 

Samenstelling van de B2C jury

Marleen Vaesen
CEO Van de Velde en voorzitter van de B2C Jury

Grégoire Dallemagne - CEO Luminus
Koen Smalle – President SMA Belgique (Sales Management Association)
Gio Canini - SVP EMEA Business Development & Marketing at Wunderman
Barbara Arnst - Partner, Connected Consumer – Gimv
Laurent Bouty - Transformative CMO, Academic Director – Solvay Brussels School
Philiep Dedrijvere - Consultant - Spencer Stuart
Nathalie Erdmanis - Director Strategic Marketing, Branding & Customer Insight Analytics – AG Insurance
Myriam Vangenechten - Managing Partner Minds & More
Frederic Brébant - Journalist Trends-Tendances
Benny Debruyne - Journalist Trends
 

De Trends Sales & Marketing Awards zijn een initiatief van Roularta Media Group in samenwerking met Minds&More, als Founding Partner, en met de steun van de Sales Management Association (SMA) en Trends Business Information.

 
Meer informatie over het evenement, de stemperiode en inschrijvingen vindt u op www.tsma.be

 

Contact Jos Grobben
Directeur magazines Roularta

Benny Van Calster
Partner Minds&More

Tel +32 2 702 46 75 +32 2 704 49 40
E-mail Jos.grobben@roularta.be Benny.van.calster@mindsandmore.biz