Daan De Wever (Founder & CEO Destiny) verkozen tot ICT Personality of the Year 2019

16 mei 2019

Op donderdag 16 mei 2019 organiseert Data News de  20ste editie van de Data News Awards for Excellence, een jaarlijks evenement dat bedrijven bekroont die zich onderscheiden hebben in de ICT-sector. De winnende bedrijven worden bepaald door een professionele jury bestaande uit IT-prominenten. Na beslissing van de redactie van Data News werd Daan De Wever benoemd tot ICT Personality of the Year 2019.

De redactie kiest daarmee opnieuw voor een ICT’er die gedreven wordt door een ondernemersgeest. Hij slaagde er in om samen met een jong, dynamisch team Destiny uit te bouwen tot een van de snelst groeiende B2B-spelers in de telecom- en cloudmarkt. Destiny, opgericht in 2008, is een aanbieder van cloudcommunicatieoplossingen en richt zich vooral op kleine en middelgrote innovatieve ondernemingen. Het afgelopen jaar draaide het bedrijf met meer dan 160 medewerkers een omzet van 42 miljoen euro. Onder meer Cevora, Democo, DPD, Ecover, Gabriëls, Interparking, Katoen Natie, McDonald’s, Standaard Boekhandel, Würth en ZEB zijn er klant aan huis. Met de overnames van Belgium Telecom en DSD Business Internet werkt Destiny verder aan zijn lokale en Europese ambitie. Daarvoor nam het bedrijf ook al Ergatel, IT101, Meritel en Motto over. Dit jaar moet de omzet afklokken op 50 miljoen euro.

Een uitgebreid interview met Daan De Wever als nieuwe ICT Personality of the Year, leest u in de editie van Data News die op vrijdag 17 mei 2019 verschijnt.

De winnende bedrijven in de 14 categorieën zijn:

Cloud Innovator of the Year
Microsoft