Roularta Media Group is een internationale multimediagroep, marktleider op vlak van magazines in België in het Nederlands en in het Frans. Met de wekelijkse nieuwsmagazines Knack en Le Vif, de businessmagazines Trends (N/F), vrouwenbladen en lifestyle en special interest maandbladen (zoals Libelle/Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Feeling/Gaël, Plus Magazine enz.),  medical e.a. professional magazines. Met local media in het Nederlandstalig landsgedeelte : een West-Vlaamse betaalde krant - de origine van de groep -  en een nationale zondagskrant De Zondag met een maandelijks lifestyle magazine, locale gratis weekbladen, gegeolocaliseerde online reclame en reclame via tv-screens in de winkelpunten. Met een nationaal business-tv-kanaal KanaalZ/CanalZ. Met een databedrijf Trends Business Information dat alle financiële en marketingdata van alle Belgische bedrijven kan leveren. RMG participeert samen met Rossel voor 50% in het Belgische Mediafin (met de business-dagbladen DeTijd/L’Echo en de weekbladen de Belegger/L’Investisseur) en voor 50% in de classified-sites immovlan.be en gocar.be.

Roularta is de op één na grootste uitgever van magazines in Nederland. Met een wekelijks nieuwsmagazine EW, het wekelijkse Beleggersbelangen, en verder een 20-tal lifestyle en special interest maandbladen (zoals Landleven, Seasons, Delicious, Roots , Zin, Knipmode, Kijk,  Fiets, Formule 1 enz.)

In België, Nederland en Duitsland is RMG marktleider in de 50+ markt met Plus Magazine, Frau im Leben enz. Roularta organiseert events in de business-en lifestylesfeer en ontwikkelt alle mogelijke line extensions rond zijn sterke merken : boeken en magazine-specials, reizen, cruises, design enz.