MAGIXX magazinepacks worden versterkt en breiden uit

Print

Slechts enkele maanden na de succesvolle lancering komen de 3 Magixx-uitgevers met een Luxe Lifestyle aanbod én een vernieuwd aanbod van het reeds eerder gelanceerde Women Pack.

Sinds 1 januari 2021 bieden Roularta, Rossel en DPG Media onder de naam Magixx aan adverteerders de mogelijkheid om vanuit één nationaal vereenvoudigd aanbod de lezers van de grootste tijdschriftentitels te combineren en te bereiken, in print en digitaal.

Dankzij Magixx Reach bereikt men 50% van de bevolking, Magixx Women verleidt dan weer één vrouw op 3. Een aantal adverteerders hebben al een concrete interesse getoond voor deze sterke packs.

In navolging hebben de 3 uitgevers besloten de bestaande packs uit te breiden door de toevoeging van een Luxe Lifestyle Pack. Dit pakket combineert opnieuw een groot bereik met ditmaal een stevige selectiviteit op de hogere sociale groepen 1-2, zoals de naam duidelijk aangeeft. Het pack bundelt de sterke titels So Soir (Rossel), dm.magazine (DPG), Knack Weekend/Le Vif Weekend, Trends Style (N+F) en Feeling/GAEL (Roularta).

Zoals gezegd, werd ook het reeds bestaande Magixx Women Pack versterkt door de toevoeging van Max (Rossel), Plus Magazine N/F (Roularta) en Goed Gevoel (DPG).

En tot slot, een magisch zomeraanbod onder de vorm van een 1+1 bij het boeken van het Magixx Reach pack voor verschijningen binnen de periode vanaf 1 juli t.e.m. 31 augustus 2021.

Onze Magixx ambassadeur Tom staat voor u klaar met alle mogelijke info. Check ook www.magixx.be