Deze Week, huis-aan-huis bedeeld bij 2,6 miljoen gezinnen

07 maart 2018

Een jaar geleden heeft Roularta Local Media de free press titel “Deze Week” in de markt gezet. Vanaf de lancering peilde de uitgever actief naar de reacties van zowel lezers als adverteerders.  Op basis daarvan geniet Deze Week vanaf 21 maart een upgrade: alle advertenties in deze aankoopgids krijgen meer impact dankzij de huis-aan-huis bedeling en uitgebreide advertentiemogelijkheden.

Vanaf haar editie van woensdag 21 maart zal Deze Week huis-aan-huis bedeeld worden in Vlaanderen. Deze gratis krant, de aankoopgids voor elke bewuste consument, valt vanaf dan elke week bij 2,6 miljoen gezinnen in de brievenbus.

Adverteerders die snel impact in de regio willen creëren, kiezen voor een advertentie op de voorpagina. Deze advertenties zorgen voor imagoversterking gecombineerd met store traffic in de regionale verkooppunten.

Bovendien kan de adverteerder op zijn maat adverteren zowel qua formaat als qua regio.
Via een modulair systeem kiest de adverteerder zijn specifieke campagne en geniet hij een aangepast en geoptimaliseerd budget.

Ten slotte krijgt adverteren in Deze Week nu ook een cross mediaal verlengstuk via sociale media: elke advertentie wordt gratis en automatisch doorgeplaatst op de Facebookpagina en Google My Business-account van de adverteerder, waardoor het bereik aanzienlijk stijgt.
Dankzij deze maatregelen blijft Deze Week de uitgelezen shoppingkrant in Vlaanderen met lokaal nieuws, lokale koopjes en aanbiedingen, een job- en immorubriek, puzzels en recepten.

Contact Inge Claerhout
Director national sales Roularta local Media