Skip to Main Content

Global items

  • Veelgestelde vragen

Breadcrumb

Veelgestelde vragen

Waarmee kunnen we je helpen?

result

of bekijk de onderstaande categorieën om snel hulp te vinden

faq

Abonnement
Abonnement
Wanneer start mijn abonnement?

Als je een nieuw (geschenk)abonnement aanvraagt via Abonnementen, wordt dat meteen via e-mail bevestigd. In die mail krijg je ook een voorlopig ordernummer mee. Zodra je bent ingeschreven in ons abonnementensysteem krijg je een tweede mail, met daarin de definitieve gegevens van je abonnement, namelijk je abonnementsnummer en de datum waarop je je eerste nummer mag verwachten.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Waar vind ik mijn abonnementsnummer?

Je abonnementsnummer telt zeven cijfers. Je kan dat nummer beter vermelden in alle communicatie, want daardoor kunnen we je vraag sneller beantwoorden. Ook voor toegang op de website van het magazine of om deel te nemen aan wedstrijden, moet je je abonnementsnummer activeren bij je registratie.
De aanvraag van je abonnement wordt meteen via e-mail bevestigd. In die mail krijg je ook een voorlopig ordernummer mee.
Zodra je bent ingeschreven in ons abonnementensysteem krijg je een tweede mail, met daarin de definitieve gegevens van je abonnement, namelijk je abonnementsnummer en de datum waarop je je eerste nummer mag verwachten.
De meeste van onze titels worden in een plastic verpakking verstuurd. Je abonnementsnummer staat links bovenaan op de folie of boven je naam.
Afhankelijk van de manier waarop je je abonnement betaalt, kan je je abonnementsnummer ook terugvinden op overschrijvingsformulieren of andere betaaldocumenten.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?

Sommige aanbiedingen geven recht op een welkomstgeschenk. Dat wordt binnen vier weken nadat de betaling of eerste afhouding van de domiciliëring door ons ontvangen is, verstuurd.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb mijn welkomstgeschenk niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Als er na je betaling vier weken verstreken zijn en je je geschenk nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Krijg ik ook een geschenk bij de verlenging van mijn abonnement?

Om nieuwe abonnees te laten kennismaken met onze magazines, lanceren wij vaak acties met een welkomstgeschenk. Vermoedelijk werd jij ook op deze manier abonnee bij ons. We willen onze trouwe, jarenlange abonnees niet in de kou laten staan. Stuur jouw vraag door via Klantendienst. De klantendienst kijkt wat er mogelijk is voor jou.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Krijg ik ook een geschenk bij de verlenging van mijn abonnement?

Om nieuwe abonnees te laten kennismaken met onze magazines, lanceren wij vaak acties met een welkomstgeschenk. Vermoedelijk werd jij ook op deze manier abonnee bij ons. We willen onze trouwe, jarenlange abonnees niet in de kou laten staan. Stuur jouw vraag door via Klantendienst. De klantendienst kijkt wat er mogelijk is voor jou.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn magazine inruilen voor een ander magazine?

Als je na de minimale looptijd van je contract liever een ander magazine wil ontvangen, meld je dat aan onze Klantendienst. Wij doen daarna het nodige om je abonnement om te zetten.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn abonnement tijdelijk laten onderbreken?

Je kan inloggen op MyAccount. 
Dan kies je voor [Tijdelijk onderbreken].

Je abonnement wordt tijdelijk stopgezet, namelijk gedurende de opgegeven periode.
Je abonnement wordt automatisch met eenzelfde periode verlengd.
Gedurende de tijdelijke onderbreking kan je - eenmaal per jaar - van de weekbladen nog 4 nummers digitaal lezen (maandbladen 1 nummer).
Tijdens die periode wordt er geen betaling via domiciliëring afgehouden.
De tijdelijke onderbreking kan maximum 3 maanden zijn.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe werkt een printabonnement buiten België?

De aanbiedingen en prijzen op Abonnementen.be gelden enkel geldig in België.
Wil je een printabonnement naar een adres buiten België laten versturen? Neem dan contact op met de Klantendienst. We bezorgen je aangepaste prijzen en voorwaarden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe werkt een geschenkabonnement?

Bij een geschenkabonnement worden zowel de gegevens van de abonnee (degene die het abonnement zal ontvangen) als die van de schenker (degene die het abonnement betaalt) opgevraagd.
De mails met de bevestiging van de aanvraag en de inschrijving van het abonnement worden naar de schenker gestuurd.
Met de abonnee zelf nemen wij dus niet rechtstreeks contact op.
De aanvraag van je abonnement wordt meteen via e-mail bevestigd. In die mail krijg je ook een voorlopig ordernummer mee.
Bij inschrijving in ons abonnementensysteem krijg je een tweede mail, met de definitieve gegevens van je abonnement, namelijk je abonnementsnummer en de datum waarop je het eerste nummer mag verwachten.
Als het om een abonnement met een welkomstgeschenk gaat, wordt dat geschenk automatisch naar de betaler van het abonnement gestuurd. Als je dat wenst te wijzigen, contacteer dan onze Klantendienst. Het geschenk wordt geleverd 4 weken na het ontvangen van de betaling.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wat is Mijnmagazines.be?

Mijnmagazines.be is de online abonnementenservice van Roularta Media Group.
Via die site kan je nieuwe abonnementen op onze titels aanvragen en je abonnement beheren.
Als abonnee kan je voor deze diensten op MyAccount terecht:
- Het doorgeven van een tijdelijke of definitieve adreswijziging
- De correctie van je gegevens
- Een tijdelijke onderbreking van je abonnement
- Het doorgeven van bezorgings- of andere problemen

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe werkt het aanvragen van een abonnement (print of digitaal) via Abonnementen.be?

Op de homepagina kies je de titel waarop je een abonnement wil nemen.
Daarna duid je aan op welke aanbieding je wil ingaan. Afhankelijk van de aanbieding die je kiest, zijn de volgende betaalopties mogelijk:
- Betaling via domiciliëring
- Betaling via overschrijving
- Betaling via creditcard
- Betaling via homebanking
Voor online betalingen werkt Abonnementen.be samen met het gespecialiseerde bedrijf Ingenico. De afhandeling van je bestelling gebeurt volledig op hun beveiligde servers.
De aanvraag van je abonnement wordt meteen bevestigd via e-mail. In die mail krijg je ook een voorlopig ordernummer mee.
Bij inschrijving in ons abonnementensysteem krijg je een tweede mail, met daarin de definitieve gegevens van je abonnement, namelijk je abonnementsnummer en de datum waarop je het eerste nummer mag verwachten.
Bij vragen of problemen contacteer je onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb de bevestigingsmail van mijn abonnement niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Check eerst even je spam- of reclamebox, want vaak komen bevestigingen in die map terecht. Als je daar geen mail van ons vindt, contacteer je onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Krijg ik als student korting op een abonnement?

Bij de meeste van onze magazines geldt inderdaad een tarief voor studenten. Dit abonnement wordt geleverd op jouw officieel adres. Je kan het niet schenken aan iemand anders. Contacteer onze Klantendienst en geef je keuze van je abonnement door. Vergeet niet om een kopie van je studentenkaart op te laden. Daarna brengt de klantendienst alles voor je in orde. Dit geldt niet voor deeltijds onderwijs en volwassenonderwijs. 

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Krijg ik als leraar korting op een abonnement?

Er geldt inderdaad een tarief voor leraars. Contacteer onze Klantendienst en geef je keuze van je abonnement door. Dit abonnement wordt geleverd op jouw adres. Je kan het niet schenken aan iemand anders. Vergeet niet om een kopie van je lerarenkaart op te laden. Daarna brengt de klantendienst alles voor je in orde. Dit geldt niet voor leraren die op pensioen zijn.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn betaling wijzigen naar domiciliëring?

Als je liever via domiciliëring wil betalen dan via overschrijving, geef je dat door aan onze Klantendienst. Hou zeker je rekeningnummer bij de hand.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen bij domiciliëring?

Stuur je nieuwe rekeningnummer door naar onze Klantendienst. Wij passen het zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb een nieuwe bankkaart van Visa of Mastercard. Hoe regel ik mijn betaling?

Stuur je nieuwe rekeningnummer door naar onze Klantendienst. Wij passen het zo snel mogelijk aan.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Bij de start van mijn abonnement vonden er twee afhoudingen via domiciliëring kort na elkaar plaats. Hoe komt dat?

Bij betaling via domiciliëring vraagt Roularta Media Group een mandaat aan de bank aan. Het duurt soms enkele weken voor dat mandaat goedgekeurd wordt. Ondertussen ontvang je je magazine al. De eerste afhouding is voor de lopende maand, de tweede afhouding geldt voor de volgende periode van je abonnement. Daarna is er steeds eenzelfde periode tussen twee domiciliëringen in.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik een factuur ontvangen?

Dat kan zeker. Je mag die aanvragen via onze Klantendienst. Indien je betaalt via domiciliëring en je wenst een factuur voor voldaan, wordt deze factuur jaarlijks in december opgestuurd via Bpost of via mail indien je geregistreerd bent op www.myroularta.be. Als je een keer per jaar aan de hand van een factuur betaalt, dan wordt de factuur automatisch verstuurd via Bpost - of via mail indien je geregistreerd bent op www.myroularta.be - zodra de vervaldatum nadert. Een kopie van je factuur mag je aanvragen via Klantendienst. Vergeet niet je naam en adres te vermelden. Onze klantendienst helpt je graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe wijzig ik mijn facturatiegegevens?

Je wijzigt de facturatiegegevens van je abonnement via Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Waar vind ik mijn clubkaart?

De clubkaart wordt elk jaar in de loop van de maand januari meegestuurd met je magazine. Ben je de clubkaart verloren? Vraag een nieuwe aan via Klantendienst. Vergeet niet je naam en adres te vermelden. Onze klantendienst stuurt jou een kopie van de clubkaart op.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik een magazine nabestellen?

Je kan een magazine nabestellen via Klantendienst. Dit kan tot 8 weken na de verschijningsdatum.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe verleng ik mijn abonnement?

Als je al abonnee bent, krijg je van ons een overschrijving als de vervaldatum van je abonnement nadert. Betaal je het abonnement met een automatische domiciliëring, dan hoef je hiervoor zelfs niets te doen. Wij regelen de verlenging dan rechtstreeks via je bank voor jou.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb een abonnement genomen, maar heb me inmiddels bedacht. Wat kan ik doen?

Je hebt veertien dagen de tijd om je abonnement te herroepen. Je kan dat doen via onze Klantendienst. Als die veertien dagen verstreken zijn, ben je verplicht om de contractwaarde van het abonnement verder na te leven.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik blijf ten onrechte mijn magazine ontvangen. Wat kan ik doen?

Ontvang je je magazine of krant nog steeds terwijl je een tijdelijke onderbreking doorgaf of je abonnement niet verlengde? Geef dat dan door aan onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

Je kan je abonnement kosteloos stopzetten door 078/35 33 13 te bellen. Hou alvast je abonnementsnummer bij de hand. Je abonnement wordt stopgezet aan het einde van de periode waarvoor je je ingeschreven had.
Let wel: sommige abonnementen worden afgesloten voor een minimumperiode. Via MyAccount kan je nagaan wat de einddatum van het contract is en tot welke datum je al betaald hebt. Als je verplichte inschrijvingsperiode nog niet volledig betaald is, kan je je abonnement nog niet stopzetten. Je wordt daarvan op de hoogte gebracht door onze klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
De abonnee is overleden. Wat kan ik doen?

Als de abonnee overleden is, mag je dit doorgeven aan de Klantendienst. Graag ook een overlijdensakte meesturen. De klantendienst zoekt samen met jou naar een gepaste oplossing. Indien je dat wenst zetten wij het magazine stop. De resterende betaalde nummers sturen we op naar het huidige adres. Wens je het liever op een ander adres te ontvangen, dan passen wij het aan. Is dit magazine minder interessant voor jou, kunnen we ook het abonnement overzetten naar een ander magazine (indien de abonnee minimum 1 jaar abonnee was).

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?

Klik hier om de algemene abonnementsvoorwaarden te raadplegen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Waar kan ik mijn betalingen en vervaldatum zien?

Deze informatie kan je zien via MyAccount. Log in met jouw gegevens en kies voor Mijn Abonnementen. Daar vind je alles over je betalingen en vervaldatum van je abonnementen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Account
Account
Hoe kan ik me registreren?

Je kan een registratie aanmaken via MyAccount.

Klik op de rode knop [Klik hier om in te loggen].

Klik op [Registreer Nu].

Ter bevestiging ontvang je een activatiemail. Als je op de link in die mail klikt, is je registratie geactiveerd en kan je inloggen op al onze websites.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Waarom moet ik me registreren?

Door je te registreren, krijg je toegang tot de digitale producten van je abonnement en kan je je abonnement online beheren.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Je kan je gegevens altijd zelf aanpassen. Log hiervoor in op MyAccount en kies voor [Mijn persoonlijke gegevens]. 

Wijzig je je e-mailadres ? Log dan de volgende keer in op de website of in de app in met je nieuwe gegevens.

Let op: gegevens die je hier wijzigt, zijn enkel wijzigingen in de online registratie. Het wijzigen van abonnementsgegevens doe je via Wijzigen abonnements- of adresgegevens.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor een nieuwsbrief?

Voor het in- en uitschrijven op een nieuwsbrief log je in op MyAccount.

Kies voor [Mijn nieuwsbrieven]. Je kan kiezen uit de lijst met nieuwsbrieven welke je wil ontvangen.

Ben je nog niet geregistreerd, maak dan een nieuwe registratie aan. 

Je kan altijd uitschrijven via de ontvangen nieuwsbrief. De link om uit te schrijven staat namelijk onder aan de nieuwsbrief.
 

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe kan ik mijn registratie verwijderen?

Log in op MyAccount en kies voor [Mijn inloggegevens]. Klik daarna op [Vergeet mij]. Bevestig door op [Ja] te klikken.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik wil een registratie aanmaken, maar krijg de volgende boodschap: 'Er bestaat al een registratie met dit e-mailadres.' Wat kan ik doen?

In het verleden heb je al een registratie aangemaakt met dat e-mailadres.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je in het aanmeldscherm klikken op [Wachtwoord vergeten].
Is je e-mailadres niet meer in gebruik of gebruik je liever een ander e-mailadres? Maak dan een nieuwe registratie aan met het gewenste e-mailadres.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je kan je wachtwoord wijzigen door in te loggen op MyAccount.

Kies voor [Mijn Inloggevens] en daar na voor [Wijzig wachtwoord].

Geef je oud en je nieuw wachtwoord in.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ga naar ons platform MyAccount.

Klik op de rode knop "Klik hier om in te loggen".

Daar klik je op de link [Wachtwoord vergeten], vul je e-mailadres in en klik op [Bevestigen].
Op dat e-mailadres zal je een mail ontvangen waarmee je je wachtwoord opnieuw kan instellen.
Let op: de link in die mail is slechts 24 uur geldig.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb een e-mail aangevraagd om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen, maar heb die niet ontvangen. Wat kan ik doen?

Controleer of de mail in je spambox of bij je verwijderde items terecht is gekomen.
Misschien had je toch nog geen registratie. In dat geval kan je proberen om een nieuwe registratie aan te maken. Krijg je daarbij de melding dat er toch al een registratie bestaat met dat e-mailadres, contacteer dan onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Bij de sectie 'Wachtwoord vergeten' geef ik mijn e-mailadres en krijg ik de volgende boodschap: 'Het formaat van je e-mailadres is niet correct'. Wat kan ik doen?

Controleer of er een fout in je e-mailadres staat. Een spatie aan het eind van je e-mailadres kan bijvoorbeeld voor een foutmelding zorgen.
Als het om een nieuw e-mailadres gaat dat je wel geregistreerd hebt, maar nog niet geactiveerd hebt, kan je een nieuwe activatiemail aanvragen via onze Klantendienst. Let op: de link in die mail is slechts 24 uur geldig.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Bij de sectie 'Wachtwoord vergeten' geef ik mijn e-mailadres en krijg ik de volgende boodschap: 'Ongeldig e-mailadres'. Wat kan ik doen?

Controleer of er een fout in je e-mailadres staat. Een spatie aan het einde van je e-mailadres kan bijvoorbeeld voor een foutmelding zorgen. Als je daarna nog steeds problemen ondervindt, contacteer dan onze Klantendienst.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik mijn gegevens uit jullie databanken wissen?

Stuur een mail met jouw gegevens naar privacy@roularta.be. Deze dienst geeft jou een antwoord op je vraag in verband met jouw persoonsgegevens. Je kunt je gegevens laten verwijderen uit de bestanden via ons contactformulier dat je terugvindt op deze website.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
GDPR

Stuur een mail met jouw gegevens naar privacy@roularta.be. Deze dienst geeft jou een antwoord op je vraag in verband met jouw persoonsgegevens.

Je kunt je gegevens laten verwijderen uit de bestanden via ons contactformulier dat je terugvindt op deze website.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Adreswijziging
Adreswijziging
Wat doe ik als ik verhuis?

Log in op MyAccount.

Kies voor [Adresgegevens wijzigen].

Geef minimaal twee weken op voorhand je nieuwe adresgegevens door. Wij zorgen er dan voor dat je je magazine vanaf de gewenste datum op je nieuwe adres ontvangt.

Verhuis je naar het buitenland en wil je je abonnement naar een adres buiten België laten versturen? Neem dan contact op met onze Klantendienst. Wij bezorgen je aangepaste prijzen en voorwaarden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wat doe ik bij tijdelijke adreswijziging?

Log in op MyAccount.

Kies voor [Tijdelijke adreswijziging].

Geef minimaal twee weken op voorhand je tijdelijke adresgegevens door. Voor adressen in België is die dienst volledig gratis. Wil je je abonnement tijdelijk naar een adres buiten België laten versturen? Neem dan contact op met onze Klantendienst. Wij bezorgen je aangepaste prijzen en voorwaarden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Bezorging
Bezorging
Mijn magazine of krant wordt niet op de gewoonlijke dag geleverd. Wat kan ik doen?

We vragen je om één dag geduld te hebben, want het kan al eens gebeuren dat er een vertraging is. Heb je je magazine / krant de dag nadien nog niet ontvangen, meld het ons dan zo snel mogelijk.

Log hiervoor in op MyAccount en kies voor [Een bezorgingsprobleem melden].

Je kan ook bellen naar 0800/20 290.

De klantendienst lost het probleem graag voor je op.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb problemen met de bezorging van mijn magazine of krant. Wat kan ik doen?

Heb je je magazine of krant te laat, beschadigd of zelfs helemaal niet ontvangen? Meld het ons dan zo snel mogelijk via MyAccount. Zodra je ingelogd bent, krijg je de mogelijkheid [Een bezorgingsprobleem melden]. Je mag ook bellen naar 0800/20 290. De klantendienst lost het probleem graag voor jou op.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wordt mijn magazine of krant geleverd op feestdagen?

Op feestdagen is er geen bedeling. Je magazine of krant wordt dan één dag vroeger of één dag later bezorgd.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Digitaal lezen
Digitaal lezen
Waar kan ik inloggen op de site?

Bovenaan op de website van je magazine vind je de knop [Aanmelden].
Als je daarop klikt, krijg je een pop-up om in te loggen.
Je kan ook inloggen via een socialmedia-account van Facebook of LinkedIn.
Ben je nog niet geregistreerd? Breng dit in orde via MyAccount.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Waarom moet ik me aanmelden als abonnee?

Als abonnee geniet je van verschillende voordelen:
- Je krijgt onbeperkte toegang tot de +Zone, als die van toepassing is voor jouw magazine of krant.
- Je krijgt onbeperkte toegang tot het onlinemagazine, als dat van toepassing voor jouw magazine of krant.
- Je krijgt onbeperkte toegang tot vorige verschijningen.
- Je kan deelnemen aan wedstrijden.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb een registratie en ben ingelogd, maar kan mijn magazine niet online lezen. Wat kan ik doen?

Controleer eerst of je met het juiste e-mailadres bent ingelogd.
Je moet de digitale diensten koppelen aan je registratie.
Klik bovenaan de website van je magazine op het icoontje met jouw naam.
Klik op [Mijn abonnement koppelen]. Daar kan je je abonneenummer activeren.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Hoe kan ik mijn digitale toegang als abonnee activeren op mijn tablet of smartphone?

De app heeft de naam van je magazine. Download de gratis app voor smartphone of tablet in de App Store van Apple of de Play Store van Android.
Voor optimale werking van de app zorg je dat je smartphone of tablet up-to-date is.
Wij ondersteunen altijd de laatste versie van het besturingssysteem. Bij oudere versies kunnen we geen optimale werking garanderen.
Open de app en log in met je gegevens.
Ben je nog niet geregistreerd en moet je digitaal abonnement nog gekoppeld worden? Dat kan via MyAccount.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Ik heb een printabonnement. Moet ik betalen om mijn magazine op mijn pc, tablet of smartphone te lezen?

Als je magazine een digitale versie heeft, lees je dat als abonnee gratis op je pc, tablet en smartphone.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wat zijn cookies?

Cookies zijn bestanden die worden gemaakt door websites die je bezoekt. Ze verbeteren de online functionaliteit door browsegegevens op te slaan. Met cookies kunnen sites je ingelogd houden, je sitevoorkeuren onthouden en lokaal relevante inhoud aan je leveren. Cookies bevatten geen virussen en ze berokkenen geen schade aan je pc.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wat zijn third party cookies?

Third party cookies worden geplaatst door andere domeinen dan het domein dat je op dat moment bezoekt (b.v. facebook.com). Deze cookies worden voornamelijk gebruikt om informatie over een gebruiker te verzamelen.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Welke cookies moet ik aanzetten voor het gebruik van deze site?

Hieronder lees je hoe je cookies toelaat bij de meest voorkomende browsers. Staat je browser er niet bij? Raadpleeg dan de Help-functie van je browser.

Google Chrome

  • Open Chrome op je computer.
  • Klik in de rechterbovenhoek op Meer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerd.
  • Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content > Cookies.
  • Schakel Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen in of uit.
  • Schuif het schuifje op de schuifbalk achter 'Indirecte cookies blokkeren' naar links.

Safari (Mac)

  • Klik linksboven in de menubalk op Safari.
  • Klik op Voorkeuren.
  • Klik op het tabblad Privacy.
  • Achter 'Cookies en websitegegevens' staat de optie 'Blokkeer alle cookies'. Zet hier het vinkje af.
  • Wil je alle cookies toestaan, zorg dan dat de optie 'Blokkeer alle cookies' niet geselecteerd is.
  • Bij 'Cookies en websitegegevens' staat ook de optie 'Vraag websites me niet te volgen'. Zet ook hier het vinkje af.
  • Klik linksboven in het venster op het rode bolletje om het venster te sluiten.

Safari - iOS

  • Tik op Instellingen > Safari
  • Scroll naar Privacy en Beveiliging
  • Schuif het schuifje op de schuifbalk achter 'Volg me niet' naar links.

Samsung Galaxy Tab 3 (Android 4.4)

  • OPEN Internet.
  • Tik op het pictogram voor instellingen. Dit IS de fysieke knop op je tablet links naast de Startknop.
  • Tik vervolgens op Privacy en beveiliging.
  • Tik vervolgens achter Cookies accepteren om het opslaan van cookies aan te zetten (wel een vinkje).

Samsung Galaxy Tab 4 (Android 5.0) en Tab A (Android 7.0)

  • OPEN Internet.
  • Tik rechtsboven op Meer OF op een pictogram van drie stipjes.
  • Tik op Instellingen.
  • Tik vervolgens op Privacy.
  • Sleep het schuifje achter 'Cookies accepteren' naar rechts om cookies te accepteren.

Mozilla Firefox

  • Klik rechtsboven op het pictogram met drie horizontale streepjes
  • Klik op Opties > Privacy & Beveiliging.
  • Achter 'Firefox zal' staat standaard de optie 'Geschiedenis onthouden' geselecteerd. Cookies van websites die je bezoekt worden dan bewaard.
  • Klik op Geschiedenis onthouden om de overige twee opties te zien.
  • Met de optie 'Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis' kun je instellen welke cookies je wil accepteren. Klik achter 'Cookies van derden accepteren' op Altijd.
  • Wanneer je één van deze twee opties inschakelt, verschijnt eventueel de melding dat Firefox opnieuw opgestart moet worden. Klik dan op Firefox nu herstarten.

Internet Explorer

  • Klik rechtsboven op het pictogram van een tandwiel > Internetopties > tabblad Privacy.
  • Klik op Geavanceerd.
  • Klik bij 'Eigen cookies' en 'Cookies van derden' op Accepteren.
  • Klik op OK.

Edge

  • Klik rechtsboven op het pictogram met de drie puntjes
  • Klik op Instellingen.
  • Blader helemaal naar beneden IN het menu en klik op Gevanceerde instellingen weergeven.
  • Scrol naar beneden naar het kopje 'Cookies'.
  • Klik op de balk onder het kopje 'Cookies'. Een menu met drie opties klapt uit. Klik op Geen cookies blokkeren.
  • Klik buiten het instellingenmenu op een leeg plekje IN Edge om de Instellingen te verlaten.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Family
Family
Klantendienst
Klantendienst
Contactinfo klantendienst

Adres: Meiboomlaan 33, 8800 Roeselare
Telefoonnummer: 078/35 33 13

Voor algemene vragen: info@abonnementen.be
Voor digitale toegang: onlineservice@abonnementen.be

Onze klantendienst is elke weekdag van 8u30 tot 17u30 en op vrijdag tot 16u00 bereikbaar op 078/35 33 13.

Je kan ook je vraag stellen via het contactformulier van de  Klantendienst

Via mail en via het contactformulier ontvang je binnen de 3 werkdagen een antwoord.

 

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Wanneer is de klantendienst bereikbaar?

Onze klantendienst is elke weekdag van 8u30 tot 17u30 en op vrijdag tot 16u00 bereikbaar op 078/35 33 13.

Je kan ook je vraag stellen via het contactformulier van de  Klantendienst. Je krijgt binnen de 3 werkdagen een antwoord.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Kan ik voorschriftenboekjes bestellen via jullie?

Je kan voorschriftenboekjes bestellen door een mail te sturen naar info.rhc@roularta.be Deze dienst helpt jou graag verder.

Heeft deze vraag geholpen?
Ja
Nee
Bedankt voor je feedback!
Mijn Magazines-app
Mijn Magazines-app