Roularta lanceert Roularta Digital

20 november 2017

Met de lancering van Roularta Digital brengt Roularta haar eerdere digitale business unit, bekend onder de naam Digilocal, naar een strategisch niveau.

De digitale markt is in volle ontwikkeling en heeft nood aan een sterke merknaam, die duidelijk herkenbaar is bij klanten en prospecten en een prominente plaats zal innemen in het aanbod van Roularta Local Media.

Luk Wynants, algemeen directeur Roularta Local Media: “Met deze nieuwe merknaam kunnen we onze snelle groei op de markt beter ondersteunen. We maken nu een logische link met het merk Roularta, dat staat voor professionalisme en topservice."

Als onderdeel van Roularta Local Media begrijpt Roularta Digital de specifieke digitale uitdagingen van kleine en middelgrote bedrijven in België. Ondernemers hebben nood aan een digitale no-nonsense aanpak die aansluit bij hun offline communicatie in lokale media.

Roularta Digital biedt totaaloplossingen op het vlak van online communicatie en digitale marketing. Het beschikt over een team van adviseurs die klanten begeleidt bij hun digitale start en nadien helpt bij de verdere professionalisering van hun online communicatie. Zij leveren duurzame, haalbare oplossingen op maat, waarbij de meeste aandacht uitgaat naar digitale aanwezigheid, online zichtbaarheid en optimale vindbaarheid in Google. Roularta Digital stelt het ideale display advertising plan op, volledig in lijn met de geografische targeting van de klant, de huidige bekendheid van zijn business en het demografische- en interesseprofiel van zijn doelgroep.

Vandaag werken reeds 2.100 klanten samen met Roularta Digital voor hun online communicatie en digitale marketing. Roularta Digital heeft als eerste Google Premier Partner in België een bijzonder sterk track record: het won reeds twee maal de ‘Google Award for Highest Customer Satisfaction’ en werd in 2016 bekroond met de ‘Google Award for Sustained Customer Excellence’.

Meer informatie op www.roulartadigital.be

Contact Alex Van Halderen