Relax met Bulex

07 juni 2016

De communicatie met zijn installateurs verbeteren, dat was de doelstelling die Bulex voor ogen had. Voor deze uitdaging zocht en vond Bulex hulp bij Roularta Custom Media. Het resultaat is Relax, een eigentijds magazine dat 3x per jaar de Bulex-installateurs informeert. De naam van het magazine is geïnspireerd op de nieuwe (B2B) imagocampagne ‘Relax, it’s a Bulex’, waarmee Bulex de nadruk wil leggen op zijn kwaliteit, gebruiksgemak en uitstekende service.

Zopas verscheen de eerste editie van 12 pagina’s. We staan stil bij het ontstaansproces van de producten, meer bepaald: hoe aan de condensatieketels een lange ontwikkelingsfase in de R&D-afdeling voorafgaat. Verder laten we de installateurs kennis maken met nieuwe producten en houden we hen op de hoogte van het nieuws uit de sector. Tot slot worden alle Bulex-vertegenwoordigers nog eens visueel voorgesteld.

Roularta Custom Media stond in voor het ontwikkelen van het concept, de redactie, fotografie, opmaak en druk. De vormgeving is gebaseerd op de typische rode kleur en bepaalde elementen uit de huisstijl van Bulex. Het geheel oogt fris. Ook voor de fotografie was ‘relax’ het kernwoord.

De volgende editie komt eraan in oktober!

Roularta Custom Media is een divisie van Roularta Media Group en staat in voor de realisatie van opdrachtpublicaties (print en digitaal) en is de specialist inzake contentmarketing.

Roularta Custom Media biedt een totaalaanpak aan (redactie, fotografie, video, opmaak en druk) met de klemtoon op een duurzame klantenrelatie en kwaliteitsvolle content. Enkele tevreden klanten zijn onder meer BMW, Galeria Inno, Standaard Boekhandel, Dewaele | vastgoed & advies, Veritas , Stichting tegen kanker …
Meer info: www.roulartacustommedia.be